A Dersut Caffè márka története
A GIANFRÉ CSALÁD
Elisabetta Gianfré, a sassoferratói Vincenzo Caballini gróf felesége volt az, aki át akarta venni a Dersut Caffè-t a Conegliano Venetától, és a jövőben sikeres társasággá akarta alakítani. Az e terület iránti érdeklődés családi vonás: apa Luigi nyerskávéval kereskedett Triesztben, míg Armando testvér az Excelsior Industria Caffè Torrefatto tulajdonosa volt ugyanabban a városban. Ez a két cég, amelyek mind a mai napig családi vállalkozások, eredményesen dolgoztak együtt az évek során, és a Triveneto környéki pörkölőknek a kapcsolati pontjává váltak.
A SASSOFERRATAI CABALLINI CSALÁD
Vincenzo Caballini Sassoferatoból, a trieszti Fiatnál előkelő pozíciót betöltő fiatalember 1949-ben Coneglianóba költözött feleségével Elisabettával, hogy megvalósítsa álmát, egy pörkölőt. Neki köszönhető, hogy a Dersut cég elérte első sikereit a piacon, így 1960-ban az Olasz Köztársaság Lovagja címet kapta bizonyított ipari képességeiért.
Triveneto kávépörkölő csoport
Veneto, Trentino-Alto Adige és Friuli-Venezia Giulia ebben az időszakban vált referenciaponttá az olasz kávécégek számára: 1954-ben megalakult a Triveneto Torrefattori Caffè csoport, amelynek Dersut is alapító tagja volt, még mindig aktív és egész Olaszországra kiterjedt. 2015-ben.
Társaság az új évezredben
Az elmúlt két évtized az innováció évei volt a vállalat számára. 2002-ben megnyílt az első Bottega del Caffè Dersut, majd a következő években ennek példáját követve további céges kávézó-tipológiákat hoztak létre: Italiana Caffè és Giornale&Caffè.
Kávé Múzeum
A jövőbe tekintés nem jelenti a múlt elfeledését: 2010 a Conegliano Kávémúzeum megnyitásának éve, a cég története, az ágazat és a város története.
Konzorcium a hagyományos olasz eszpresszókávé védelméért
2014. szeptember 15-én hozták létre, és fő célja a hagyományos olasz eszpresszókávé népszerűsítése, megbecsülése és védelme az ágazat szereplői és a fogyasztók körében az UNESCO Emberiség Szellemi Örökségeként való elismerésére irányuló pályázatán keresztül.
Rebranding
A vizuális kommunikáció a forma és a funkció megtestesülése, a szép és a hasznos kombinációja. Az új logó tehát szimbolikusan képviseli a cég lényegét és szellemiségét. Egyszerű, lényeges és jellegzetes.
Kávézók átalakítása
Az úttörő formátum újraindul, és további fejlődésen megy keresztül.